.

.

tiistai 24. marraskuuta 2015

Kannuksen VOI rallyt

Eilen korkattiin Kainon kanssa Rallyn VOI luokka hienoin tuloksin. Pisteitä tuli 84/100. Harmillinen -10 kun en älynny uusia kylttiä nro7, noloa taisi olla alokasluokan kyltti... perus sivulletulo vasemmalta oli mennä oikealta, panikki korjaus ja homma onnistui, mutta siitä rintamasuunnasta se -10 sit tuli. Lisäksi -3 yleisvaikutelmasta ku kädet oli viuhtonu välillä liikaa, joka oli kyllä tietoinen ratkaisu. Päätin että homma onnistuu parilla miinuksella entä hylkääntyy puhtaasta ohjaajasuorituksesta. Tämän päälle vielä 3 ykkösenvirhettä 2 liikkeestä. Mutta sijoitus kuiten 3/9! Nyt on taas iittalan kartioita kaapissa lisää... muumimukeja kun ei enää ole saatavilla. Täytyy vielää mainita, että kisa oli möhköjen esiinmarssi kun voiton vei nöffi!!!! =D


Jotta kaikki ei olisi niin auvoista oli vähällä käydä niin ettei olisi päästy koko kokeeseen. Olin sitten unohtanu paperit kotiin! Onneksi olin ajoissa liikenteessä ja ehdin ajaa 4ruuhkassa ylimääräiset 40minuuttia papereita hakeen! =D Samoin käytösruutu oli kuumottava paikka. Mun suurin pelko on, että joku tömisee päälle. Tuomarilta vielä kyselin useaan otteeseen missä kohdin saa luvalla juosta karkuun kehästä. No kun me olimme ruudussa ja suorittava koirakko oli lähdössä, teki kyseinen koira kimmahduksen meitä kohden!!!! Onneksi ohjaaja oli kuulolla ja karjaisi koiran takaisin ja se totteli. Jotta mun hermoilu ei olisi siihen loppunu teki kyseinen koira vielä pari lisää!!! Huh kun huokaisin kun homma oli ohi ja pääsin kehästä pois! Onneksi Kaino oli itse rauhallisuus eikä välittänyt moisista. Mun ekaan sydämenhypähdykseen katsoi mua, mutta seuraavat menikin ihan samalla letkeydellä kun muutenkin paikkamakuu tehdään. 
Tuomarina toimi Tytti Lintenhofer ja loppu kommentit oli: "Iloinen suoritus, yhteistyöhaluinen koira".

Tässä vielä rata:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti