.

.

maanantai 9. maaliskuuta 2015

Nopeaa toimintaa

Kaikku täällä taas aaltoilee tuon treeni innostuksen kanssa. Eilen oli taas tykkipäivä ja tänään taas ei. =/ En tiedä painoiko eileinen tassuja kun otimme dobolla pitkästäaikaa himpun venyttelyjä ja tasapainottelua. Ihan päälle asti ei Kaino ole nyt halunnu tulla, mutta kunhan taas kuntoutuu niin eiköhän sitä taas kumipallona pompita. ;D En vielä malta huolestua kun Umekaan ei jaksanu aamulla herätä. Tai jakso, mutta kun liivit saatiin päälle kävi näin:






Mutta Kainon ruoka-asiaan. Täytyy kyllä antaa kehuja Royl caninen asiakaspalvelulle. Viikonloppuna naputtelin heille kirjeen tästä ruokaepisodista ja jo maanantai aamuna kello 1000 oli tullu vastaus. =D Harvoin mikään firma toimii näin sähäkästi ja vastauskin oli todella laaja ja kattava, vaikka "valitusasialla" olinkin. Mutta näin se taitaa olla kun ruokia valmistetaan erimaissa on niissä eroja vaikka samaa kamaa pitäis olla. Ihan jo omalla kohdalla niinkin arkinen juoma ku cokis ei täällä suomessa maistu ollenkaan, mutta veljenluona englannissa sitä tulee kitattua joka ruualla sitruunalla ja ilman. Aivan totaalisen erimakuista! Nyt odotan sitten zooplussan vastausta asiaan. =)

Tässä vastauskirje kokonaisuudessaan:


Hei.

Kiitos yhteydenotostanne.

Ikävä kuulla, että koirallanne on maksan toiminnan kanssa ongelmia, mutta kiva, että Hepatic –ruokamme on sopinut sille niin hyvin.

Tuotteitamme valmistetaan lukuisissa eri maissa. Suomeen ruokia tulee kahdesta maasta; Puolasta ja Ranskasta.
Kaikki tuotteemme valmistetaan samalla tavalla, valmistusmaasta riippumatta. Tuotteita myös testataan ristiin eri maiden välillä, jotta varmistetaan tuotteiden tasalaatuisuus.
Jokaisella maalla, missä tuotteitamme myydään, on oma tytäryhtiönsä, Suomessa se on Royal Canin Finland Oy. Muissa maissa se on omansa. Tunnemme vain Suomen varastointi-, kuljetus- ja säilytysketjun ja tiedämme miten ja missä tuotteemme liikkuvat. Ulkomaisten yritysten osalta emme tätä tiedä emmekä osaa ottaa kantaa heidän toimintaansa tai toimintatapoihinsa.

Annamme tuotteillemme 100 % tyytyväisyystakuun joka korvaa tuotteen aina jos asiakas ei ole siihen tyytyväinen. Tämä kuitenkin kattaa ainoastaan jälleenmyyjiemme kautta ostetut tuotteet, joita käytännössä ovat kaikki Suomessa toimivat eläintarvikeliikkeet ja eläinlääkäriasemat jotka tuotteitamme myyvät. Zooplus on saksalainen nettimyyntiyritys jonka toimintatapoja emme tiedä emmekä tunne.
Teidän kannattaa olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa ja selvittää mahdollinen korvaus-/ hyvitysasia heidän kanssaan.  

Toivottavasti asia selviää ja koiranne vointi paranee mahdollisimman pian.

Jos jokin asia jäi teitä vielä askarruttamaan tai lisäkysymyksiä nousi mieleenne niin olkaa ilman muuta uudelleen yhteydessä.
Autan teitä mielelläni, parhaan kykyni mukaan.

Mukavaa kevään odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti