.

.

torstai 20. syyskuuta 2018

EVL korkkaus Postimiehen kanssa

Ei nyt ihan meillä mennyt Postarin kanssa putkee meidän kisa avaus. Meidän molempien vireet oli ihan päin jotain! No kyllä me sieltä 3. tulos kahlattiin ja sijoitus 3/4.

Kehä oli täynnä tyhmiä pikku virheitä jotka maksoi kamalasti pisteitä. Kaikesta en voi Postimiestä syyttää koska pari ekaa liikettä olin minä se jolla päässä huisi ja näin ollen paikallaan makuuseen Pate tippui jo naapurin käskystä ja tiesi mokanneensa ja tuli hiippailemalla mun luo. Jättävän seiso meni istumiseksi ja varmasti mun jännityksen vuoksi kun treeneissä tuota ei ole käyny kuin kerran kun olin vähän huonolla tuulella. Hyppy kiero hässäkkä meni kyllä koiran piikkiin  Siis lukkojarrutus ennen hyppyä ja kierto! Siis mitä hittoa?! Mutta summa summarum, mun pitää saada hermot kuriin ennen seuraavaa koetta!

Liike järjestys löytyy tästä  Ei oikein paras meille et käydään näin usein ulkona kun kierrokset alkaa nousemaan huimasti.

Tässäpä koe videoin. Olihan siellä jotain hyvääkin ettei tarvii totaalisesti hävetä  ;D



Ja tottakai Kaino-Vieno oli mukana kannustamassa Postimiestä
 Täytyy kyllä sanoo et Muhoksen kisapaikan vierestä lähti upeat maisemat lenkkeilyyn!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti