.

.

keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Pimujen väliintulo

Vitsit, että nuo pimut saa kyllä mamin välillä niin loistotuulelle! Joskus miettii, että kyllähän näiden on ymmärrettävä maailman menosta enempi ku arvataankaan. Mami on tässä liitänyt nyt viimeaikoina aikas tukkaputkella ja kokoajan on jotain puuhaa meneillään ja kesken. Tietysti kun puuhaa on liikaa alkaa se ottaa voimille. No eilen illalla kun tulin kotiin tein nopeen välipalan itselle ja söin sitä Kaikun kans sohvalla telkkua katsellen. Puolen tunnin päästä totesin Kaikulle, että nyt noustaan ja lähdetään treenaan ja lenkille. Samalla hetkellä Kaino hyppäsi mun syliin ja painoi sohvan selkänojaa vasten ja Umppa hyppäsi sohvan tyhjälle puolelle blokaten mun pakoreitin. Siinä mä olin jumissa kahden bullmastiffin välissä! =D Jossain kohden Kainon rutistukset alkoi olla sen verran voimakkaita, että ei voinut muuta kun vaipua sohvaakohden. Ume taisi tässäkohden todeta voimattomuutensa kannatella kahta muodokasta ladyä ja hyppäsi lattialle sohvan eteen makaamaan. Kaino puolestaan makasi hajareisin mun päällä ja linttasi sohvaavasten. Ei se sitten auttanut ku ottaa Kainon lujassa syleilyssä 20minsan lepohetki! Pimut, ne on mamin super rakkaita!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti