.

.

perjantai 31. lokakuuta 2014

Rakkauspakkaus Umppa-Lumppa ja mamin hermorakenne



Ume on taas osannut piristää meidän toko-treenejä omaan persoonalliseen tyyliinsä. Tiistain tokot oli mulle taas henkisesti vaikeet. Taitaa se olla niin että tän narttulauman huonoimmat hermot on mamilla. Joten treenit alkoi taas niin väärällä jalalla ja olin todella hermona. Luulin sen olleen jo menneen talven lumia. asiaan ehkä vaikutti se että tunti aloitettiin sillä että joku koirista nappasi pihtiotteen mun jalasta ja selvästi olis ollu pikku moovsit tulossa ellei omistaja olisi koiraansa siitä vetänyt pois. Tää oli tietty mulle heti hälytysmerkki, että näinköhän kaikki on taas hallussa. No paketti pysyi kaikilla ihan kohtuudella kasassa, paitsi ne mun hermot, kun vilkuilin olan yli joka käänteessä... Tosin olin kyllä taas huoleni kanssa ihan oikeassa, mutta onneksi välirikoilta selvittiin.

Mutta siihen Umeen. Ohjelmassa oli takapäänkäyttöä jonka Ume kyllä osaa hienosti. Itseasiassa seuraaminen onnistuu takaperin paljon paremmin kuin etuperin. =D Mutta mitä teki mami???!!! astui vahingossa Umpan tassunpäälle ja siitän kun se riemu repesi. Umppa haukkua paukutti mun selän takana ihan kunnolla. =D Niin ja siis Umehan jäi sinne taakse eikä suinkaan yrittäny mennä pois alta yms ja olin kaatua kunnolla selälleen. Aivan mami väistää Ume ei. Lopputunnista se perusasento ei Umppaa houkuttanu ollenkaan... Kainollakin oli vähän vaisut treenit. Nti ei ollu ihan kunnossa, hyppy ei maistunu ja ne 3 lankkuakin hypättiin todella oudosti. No vauhti noudot kierron kanssa toimi loistavasti. Tässä taas saanu olla huolestunu, mutta onneksi on fyssari ensi viikolla. Epäilen vasenta lapaa/selkää yms kun ilta herkulla pyysin antamaan tassua, niin oikea nousi lennokkaasti ja vasen ei. =/

Keskiviikon treeneissä Ume räjäytti pankin. Alku tunnista tyttö oli ihan normi ja otettin tunnari hajuerottelua. Välissä Kaino sai tehdä todella makeen ruudun ja häiriö seuraamista koirien ympärillä. Kainolla moiset meni ku vettä vain, mami oli paineessa ku mikäkin. =D Se mamin hermorakenne... Onneksi keskiviikonryhmä on ihan huippu ja saanu paljon tukea ja apua tän mun kammon kans. Ruudun luoksetulokin otettiin koirakoiden vierestä. Jeee!!!! Mä pystyin siihen. Mutta se Umppa... Umppa pääsi lopettamaan treenit. Hain Umen halliin ja pimu oli ihan vetämätön kunnes päästiin peilin luo. yhtäkkiä korvat nousi ylös ja nti alkoi pörhisellä ja tepsutella hännän vipattaessa. otin parit kontaktit ja ihmettelin et mikä ihme tällä nyt on ku peilaa. Kun vapautin, kipitti Ume peilille ja posetti oikein kummaltakin sivulta kunnon flirtti-ilmeellä. =D Taisi pimu katsella et "damn mä näytän hyvältä tässä valossa!" Kotona kun peilien edessä on treenailtu useinkin...

Ja tänä aamuna repesin sit kotona. Illalla oli mulla tipahtanu pähkinä olkkarin lattialle jonka Ume aamulla löysi. Haistoi ja napsi suuhunsa. Pähkinä suussa nti seurasi mua pukeutumishuoneen puolelle ja pyöritteli kielellä suussa oikein kunnolla. Kun käännyin katsomaan oliko pähkinä jääny hampaankoloon tai huulenväliin, älysin sen olevan latialla Umen edessä. Pikku vinkkauksen jälkeen Ume nappasi pähkinän uudelleen suuhunsa, pureskeli, maisteli ja makusteli, samalla se pähkinä lenteli pikkupalasina pitkin mattoa. =D Taisi olla liian iso ja maikoisa pikku bullmastiffin syötäväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti