Mutta Kainon ruoka-asiaan. Täytyy kyllä antaa kehuja Royl caninen asiakaspalvelulle. Viikonloppuna naputtelin heille kirjeen tästä ruokaepisodista ja jo maanantai aamuna kello 1000 oli tullu vastaus. =D Harvoin mikään firma toimii näin sähäkästi ja vastauskin oli todella laaja ja kattava, vaikka "valitusasialla" olinkin. Mutta näin se taitaa olla kun ruokia valmistetaan erimaissa on niissä eroja vaikka samaa kamaa pitäis olla. Ihan jo omalla kohdalla niinkin arkinen juoma ku cokis ei täällä suomessa maistu ollenkaan, mutta veljenluona englannissa sitä tulee kitattua joka ruualla sitruunalla ja ilman. Aivan totaalisen erimakuista! Nyt odotan sitten zooplussan vastausta asiaan. =)
Tässä vastauskirje kokonaisuudessaan:
Hei.
Kiitos yhteydenotostanne.
Ikävä
kuulla, että koirallanne on maksan toiminnan kanssa ongelmia, mutta
kiva, että Hepatic –ruokamme on sopinut sille niin hyvin.
Tuotteitamme valmistetaan lukuisissa eri maissa. Suomeen ruokia tulee kahdesta maasta; Puolasta ja Ranskasta.
Kaikki
tuotteemme valmistetaan samalla tavalla, valmistusmaasta riippumatta.
Tuotteita myös testataan ristiin eri maiden välillä, jotta varmistetaan
tuotteiden
tasalaatuisuus.
Jokaisella
maalla, missä tuotteitamme myydään, on oma tytäryhtiönsä, Suomessa se
on Royal Canin Finland Oy. Muissa maissa se on omansa. Tunnemme vain
Suomen
varastointi-, kuljetus- ja säilytysketjun ja tiedämme miten ja missä
tuotteemme liikkuvat. Ulkomaisten yritysten osalta emme tätä tiedä
emmekä osaa ottaa kantaa heidän toimintaansa tai toimintatapoihinsa.
Annamme
tuotteillemme 100 % tyytyväisyystakuun joka korvaa tuotteen aina jos
asiakas ei ole siihen tyytyväinen. Tämä kuitenkin kattaa ainoastaan
jälleenmyyjiemme
kautta ostetut tuotteet, joita käytännössä ovat kaikki Suomessa
toimivat eläintarvikeliikkeet ja eläinlääkäriasemat jotka tuotteitamme
myyvät. Zooplus on saksalainen nettimyyntiyritys jonka toimintatapoja
emme tiedä emmekä tunne.
Teidän kannattaa olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa ja selvittää mahdollinen korvaus-/ hyvitysasia heidän kanssaan.
Toivottavasti asia selviää ja koiranne vointi paranee mahdollisimman pian.
Jos jokin asia jäi teitä vielä askarruttamaan tai lisäkysymyksiä nousi mieleenne niin olkaa ilman muuta uudelleen yhteydessä.
Autan teitä mielelläni, parhaan kykyni mukaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti